Eindelijk is het zover!

22 mei 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Hè hè, na een aantal weken vakantie stress (dit moet ik nog kopen, dat niet vergeten, oh dat is ook handig ), konden we dit weekend dan echt inpakken. Voor het eerst op reis met een backpack. (Voor de mensen die ons kennen.... ja... je leest het goed... er staat backpack).
Weten nog niet wat we er van gaan vinden, maar het inpakken was een verademing. Waar we vorig jaar naar Mexico zijn gevlogen met 60 kilo bagage voor 2 weken, doen we het deze keer (alles bij elkaar) met 26 kilo bagage voor 4 weken. Tsja... dan doen we het ook maar gelijk goed.
Ons vliegtuig vertrekt om 20.45 uur. We zijn bijtijds op Schiphol ivm aangekondigde drukte. Was inderdaad nodig....NOT. Waren binnen 15 minuten ingecheckt en zelf gecheckt . Ach, kunnen we 1 biertje meer drinken. In mijn hoofd is de vakantie nu echt begonnen. Dus ff relaxen en dan een lange ruk in het vliegtuig. We zijn in totaal 16 uur onderweg, met 1 tussenstop op Taiwan. Is maar 45 minuten, dus hoop dat het meevalt.

1. "ome" Rick.:
    23 mei 2017
    Nou hopelijk zijn jullie op de plaats van bestemming, veel plezier daar voor jullie beide !!.
  2. Peef:
    23 mei 2017