Laatste dag Boracay

11 juni 2017 - Boracay, Filipijnen

Zo...dat is nog eens anders op staan. 2 uur later dan gemiddeld de rest van deze vakantie en met een enorme hoofdpijn...pfff...lekker hoor zuipen. Katertje dus!!! Rustig aan is het motto deze ochtend...want bij bukken komt het maagzuur je tegemoet en snel omdraaien word ik duizelig van... Dus vet ontbijten. Vandaag schijnt gelukkig wel de zon, dus de daginvulling zal gelukkig niet uit veel activiteiten bestaan. Strand, zee, zon...ff genieten nu het nog kan. Dat is dus ook wat we de hele middag doen. Bruin bakken en af en toe hoofd koelen in de zee... In de middag nog even een extra vette hap en een biertje op het terras om de nasleep van de kater weg te eten en te drinken en daarna voelen we ons inderdaad een stuk beter.

Na het strand, duiken we nog een uurtje in het zwembad, hangen daar nog wat. Zoals gezegd...rustige activiteiten. Daarna douchen we en gaan het stadje in en de boulevard op. We doen het vanavond rustig aan, want morgen vertrekken we naar onze laatste, echt laatste bestemming, voordat we naar huis vertrekken. Dus hapje eten, klein drankje en dan vroeg onder de wol (nou ja, lakentje). Dit was een dag op Boracay,zoals we ons deze eigenlijk allemaal hadden voorgesteld. Maar goed...blij dat we in ieder de laatste dag wel gezegend waren met een zonovergoten dag.